Vyhledávání


Kontakt

Jarmila Majdová

E-mail: jarmilka.m@post.cz

Podzimní radovánky

05.11.2009 12:36

Cashík i já jsme si bohužel podzimního řádění moc neužili. Nejdříve jsem mu onemocněla já a poté se i on připojil. Takže říjen byl takový proležený. Avšak listopad již přichází a snad si ho užijeme daleko lépe. Už by bylo načase. Cashík nám pomalu demoluje všechny hračky, takže budeme muset nakoupit další zásobu. Plyšáci mají šanci jen tak na půl hodiny. Dneska jeho řádění podlehl i obojek, no, náš puberťák se vybarvuje:-). Snad v sobotěnku už zavítáme na agility a zase se tak úžasně vyřádíme:). Marsíček se pomalu učí, že kvůli zálibě ve žraní kytek je mu ložnice zakázána, tak uvidíme, zdali to brzy pochopí.

A nejvtipnější postřeh posledních dní? Cash začíná mít v hlavě místo pouze na APORT. Balónek mi nosí i do vany. Zjistil, že větší legrace než soslit si ho jen pro sebe, je nosit mi ho kamkoliv, abych ho házela. Marsík na to vždy jen nevěřícně kouká:-).

Pac a mňau Cashi a Marsi