Vyhledávání


Kontakt

Jarmila Majdová

E-mail: jarmilka.m@post.cz

Pátek třináctého

14.11.2009 19:16

Páteční akce A byla ve znamení kynologické schůze, mojí první, proto to jistě stojí za poznámku, alespoň malou;-). Po orientačním běhu na sídlišti mezi paneláky na mne zasvítil nadějný zelený nápis Restaurace a já věděla, že to je dobré znamení. Probrala jsem mnoho věcí týkajících se Cashíka, úžasně si popovídala s holkama v čajovně a naprosto spokojená s mnoha novými přijemnými zážitky a motivací k další práci jsem usnula jako zabitá.

Díky milé Peti a jejímu borderáčkovi, který nese jméno stejné jako můj divoch, se půjdeme podívat na coursing. Jsem zvědavá, nakolik to Cashíka zaujme, na jaře nás snad čekají ovečky, mnoho příjemných vizí, tak snad se vyplní:-).

Dnešní tréning agility byl trochu blátivý, pokaždé se mi nevyplácí, že nemám boty se špuntíky, no, ale kdo by si nechal ujít podívanou na ty moje překrásné pády:-). Cashi se moc snažil a oba jsme po příchodu domů odpadli a usnuli. Marsíček nám vrněl do ouška a Pepa uvařil úžasný oběd. Není nad to mít tak úžasnou rodinku. Už se těšíme na pondělní Holešov:-).